مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-23اجتماعي

اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش آموزان نیازمند خوزستانی


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش آموزان نیازمند با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از اجرای طرح "مدارس همدل" برای حمایت از دانش آموزان نیازمند با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

حافظ منصوری در همایش تقدیر از فعالان مدارس همدل که امروز (اول مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: طرح مدارس همدل، طرح مشارکتی بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش است که با هدف ثبت نام و تحصیل رایگان دانش آموزان مستعد مورد حمایت در مدارس هیات امنایی، غیر دولتی و نمونه دولتی به اجرا در آمده است و طبق آن، دانش آموزان مستعد مورد حمایت رایگان این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهداف این طرح افزود: ارتقای عدالت آموزشی، افزایش دسترسی دانش آموزان نیازمند به تحصیلات باکیفیت و ایجاد بستر توانمندسازی دانش آموزان در راستای پیشگیری از فقر بین نسلی، حمایت آموزشی از دانش آموزان نیازمند در خوزستان، ترویج فرهنگ خیر و احسان، بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت و گسترش همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، مهمترین اهداف اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش آموزان نیازمند خوزستانی

اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش آموزان نیازمند خوزستانی