مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-02سياسي

برگزاری رویداد ملی «سه گام»


همزمان با هفته گردشگری، رویداد ملی سه گام که مختص چرم و دست ساخته های چرمی به عنوان یک هنرصنعت ملی و یک صنعت دیرینه ایرانی در حوزه صنایع دستی است، - با همکاری پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی انجام می شود؛ برگزاری رویداد ملی سه گام همزمان با هفته گردشگری، رویداد ملی سه گام که مختص چرم و دست ساخته های چرمی به عنوان یک هنرصنعت ملی و یک صنعت دیرینه ایرانی در حوزه صنایع دستی است، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی ؛ رویداد ملی سه گام با اهدافی همچون ارتباط و تعامل هنرمندان حوزه چرم، استفاده از ظرفیت هنرهای ملی متناسب با مخاطب امروز ایرانی، ورود به بازارهای بین المللی و صدور فرهنگ و هنر ایرانی در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد برگزار می شود.

این رویداد که توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در حال برگزاری است، از 8 مهر ماه افتتاح شده و تا 20 مهر ماه نیز پذیرای علاقمندان و فعالان عرصه هنر چرم می باشد.

نمایشگاه محصولات و دست ساخته های چرمی از سراسر کشور، نشست های شناخت چرم، محصولات اکوزیستی و دستدار محیط زیست، نقاشی روی چرم و سه بعدی سازی چرم و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی «سه گام»

برگزاری رویداد ملی «سه گام»