مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-22سياسي

اصلاح هندسی میدان اطلسی یزد گلایه کارشناسان را هم درآورد!


متخصصان و معماران نظام مهندسی ساختمان یزد ضمن گلایه از طرح و نحوه اجرای عملیات اصلاح هندسی میدان پرتردد اطلسی در منطقه صفاییه یزد از سوی شهرداری، - اصلاح هندسی میدان اطلسی یزد گلایه کارشناسان را هم درآورد! ایسنا/یزد متخصصان و معماران نظام مهندسی ساختمان یزد ضمن گلایه از طرح و نحوه اجرای عملیات اصلاح هندسی میدان پرتردد اطلسی در منطقه صفاییه یزد از سوی شهرداری، حقوق شهروندی را تاثیرگذاری شهروندان در مسیر تصمیم گیری برای شهر دانستند.

اخیراً اصلاح هندسی میدان اطلسی در شهر یزد و تبدیل آن به چهارراه با هدف تسهیل آمد و شد و کاهش ترافیک در این محدوده، انتقاداتی را از سوی شهروندان و البته متخصصان به همراه داشته است.

برخی این طرح را بی تاثیر در کاهش ترافیک و حتی منجر به افزایش ترافیک به ویژه در خیابان کم عرض تیمسار فلاحی می دانند و معتقدند که این طرح تا حدودی منجر به نظم دادن به ترافیک شده ولی در عین حال به اجبار مدت زیادی را پشت چراغ قرمز معطل ماند.

برخی نیز می‎گویند زمان بندی نامناسب چراغ راهنمایی این چهارراه خود به خود منجر به ترافیک به ویژه در مسیر تیمسار فلااحی و شهیدان اشرف می‎شود.

بعضی از شهروندان نیز این چهارراه را سردرگم کننده عنوان می‎کنند و نبود دوربرگردان را باعث مشکلاتی برای دسترسی خود به مقاصدشان می‎دانند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح هندسی میدان اطلسی یزد گلایه کارشناسان را هم درآورد!

اصلاح هندسی میدان اطلسی یزد گلایه کارشناسان را هم درآورد!