مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-04ورزشي

بهره برداری از چند پروژه نیمه تمام در مشهد تا پایان مهرماه


این خبر خوش را به شهروندان می دهم که تا پایان مهرماه تعداد زیادی پروژه نیمه تمام بهره برداری و عملیات اجرایی تعداد زیادی پروژه جدید نیز به زودی آغاز خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: این خبر خوش را به شهروندان می دهم که تا پایان مهرماه تعداد زیادی پروژه نیمه تمام بهره برداری و عملیات اجرایی تعداد زیادی پروژه جدید نیز به زودی آغاز خواهد شد.

محمدرضا قلندرشریف در حاشیه مراسم بهره برداری از 44 پروژه شهری در منطقه چهار اظهار کرد: امروز 44 پروژه برای بانوان و آقایان به بهره برداری می رسد که پروژه محوری آن مجموعه ورزشی شهید قربانی است که به صورت تصادفی افتتاحیه این مجموعه با سالگرد شهادت این شهید در سال 66 همزمان شده است.

شهردار مشهد بیان کرد: این مجموعه دارای استخر ویژه آقایان، بانوان و کودکان، دو سالن ورزشی بدنسازی ویژه آقایان و بانوان و دو سالن تشکی ویژه آقایان و بانوان است که اواخر سال 95 کلنگ زنی آن آغاز و زخمی بر بدنه محله بود که با نگاه شورای ششم و همت شهرداری منطقه چهار بالاخره به بهره برداری برداری رسید.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: هم چنین امروز سالن ورزشی شهربانو در خیابان میثم، سه زمین ورزشی چمن روباز برای جوانان محلات، پارکی به مساحت 17 متر مکعب به نام اقاقیا، هفت هزار متر کانال جمع آوری آب های سطحی، پنج هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چند پروژه نیمه تمام در مشهد تا پایان مهرماه

بهره برداری از چند پروژه نیمه تمام در مشهد تا پایان مهرماه