مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-25دانش

سند تحول و تعالی، سنگ بنای اقدامات دانشگاه آزاد است


دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند تحول و تعالی، سنگ بنای اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست شورای ستاد راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور سعید آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

آزادیان در این نشست پایه ریزی تمام اقدامات کلان در استان‎ ها بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه را مورد تاکید رییس دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: با تأکید محمدمهدی طهرانچی بر اجرای دقیق سند تحول و تعالی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، سه حوزه شورای گسترش و آمایش، مرکز نظارت و ارزیابی و حوزه برنامه و بودجه دانشگاه برای بررسی این امر ماموریت یافته و استان های کشور را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه سند تحول و تعالی، سنگ بنای اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار کرد: برای پیگیری سند تحول و تعالی و میزان نفوذ و اجرای آن در سطح واحدهای کشور، استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و خوزستان انتخاب شدند.

آزادیان با بیان اینکه سه رویکرد کلی فرهنگ سازی، بسترسازی و اجرایی سازی در اجرای سند را پیش رو داشتیم، افزود: مسلماً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول و تعالی، سنگ بنای اقدامات دانشگاه آزاد است

سند تحول و تعالی، سنگ بنای اقدامات دانشگاه آزاد است