مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-01اقتصادي

مسیل ها و خندق های بجنورد شرایط مطلوبی ندارند


سرپرست شهرداری بجنورد با بیان اینکه مسیل ها و خندق های بجنورد شرایط مطلوبی ندارند، گفت: برای لایروبی و پاکسازی کامل مسیل ها به 260 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شهرداری بجنورد با بیان اینکه مسیل ها و خندق های بجنورد شرایط مطلوبی ندارند، گفت: برای لایروبی و پاکسازی کامل مسیل ها به 260 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

سید محمدعلی کشمیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شهر بجنورد به لحاظ شکل توپوگرافی و کاسه ای بودن و همچنین وجود ارتفاعات در پیرامون این شهر، در معرض خطر سیلاب و آبگرفتگی قرار دارد و پیش بینی وقوع پدیده ال نینو ما را نگران کرده است.

وی افزود: بیشترین تاثیر را بجنورد از ارتفاعات جنوب، جنوب غرب و غرب می پذیرد که باید توسط ادارات مربوطه برای جلوگیری از ورود سیلاب و روان آب، فعالیت های آبخیزداری، آبخوان داری و ایجاد پوشش گیاهی اقدام شود.

کشمیری ادامه داد: تنها سپر حفاظتی ما در مقابل سیلاب ها، یک سری مسیل و خندق و کانال های دفع آب های سطحی است و برای اینکه کارآیی آن ها را زیاد کنیم باید نظافت و لایروبی در آنجا صورت بگیرد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه چندین دهنه پل بر روی این مسیل و خندق ها ساخته شده و دهانه پل، جریان آب را محدود کرده است از ابتدای تابستان امسال تاکنون، قبل، بعد و زیر پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیل ها و خندق های بجنورد شرایط مطلوبی ندارند

مسیل ها و خندق های بجنورد شرایط مطلوبی ندارند