مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-27سياسي

آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی در کرمان برگزار می شود


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی از شهدای مهرماه 1401 در زاهدان روز دوشنبه 10 مهرماه در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت شهید هاشمی قرار داریم و آیینی به این مناسبت در دوشنبه 10 مهر ماه در حسینیه ثارالله برگزار می شود و یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم.

وی بیان داشت: شهید هاشمی برای امنیت و مردم در 8 مهرماه 1401 به شکل هدفمند توسط ایادی تروریسم وهابی به شهادت رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه هشتم مهرماه در سیستان و بلوچستان مراسمی برای شهدای هشتم مهر دارند، تصمیم گرفتیم در کرمان که زادگاه شهید هاشمی ست، مراسم را 10 مهرماه با حضور خانواده وی و مردم شهیدپرور کرمان برگزار کنیم.

نظری با یادآوری این موضوع که شهید هاشمی هم مانند سایر شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارای روحیه مردم دوستی و مردم یاری بود، عنوان کرد: توزیع جهیزیه بین نوعروسان بی بضاعت و افتتاح 110 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد که با همکاری سپاه و کمیته با هم ساخته شده اند را برای سالگرد شهادت شهید هاشمی در دستور کار داریم تا نشان دهیم مرام شهدا ادامه دارد و ما دنباله روی شهدای عزیزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی در کرمان برگزار می شود

آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی در کرمان برگزار می شود