مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-12اجتماعي

اعلام آماده باش در یزد برای مقابله با طوفان/مرکز مدیریت شرایط اضطرار فعال شد


مدیر کل مدیریت بحران استان یزد دستور آماده باش کامل نیروهای پلیس راه، راهداری و دستگاه های امدادی جهت مقابله با مخاطره گرد و غبار را صادر کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل مدیریت بحران استان یزد دستور آماده باش کامل نیروهای پلیس راه، راهداری و دستگاه های امدادی جهت مقابله با مخاطره گرد و غبار را صادر کرد.

محمدعلی ملک زاده به دنبال صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی که از ظهر پنجشنبه تا اوایل روز جمعه اتفاق می افتد، طی تماس تلفنی دستور آماده باش کامل پلیس راه ، راهداری و سایر دستگاه امدادی در محورهای اصلی و شمالی برای مقابله با مخاطره گرد و غبار صادر کرد.

وی نوع مخاطره را ورزش باد شدید و گرد و خاک بیان و اظهار کرد: از اثرات این پدیده جوی، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی، اختلال در ترددهای جاده ای و احتمال آسیب به سازه های موقت است.

مدیر کل بحران استان ادامه داد: با توجه به نظر کارشناسان هواشناسی احتمال کاهش دید افقی در محور های اصلی برای عصر امروز بالاست و نیاز است پلیس راه و راهداری تدابیر لازم برای ترافیک جاده ها را مد نظر داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران استان، روح الله ملانوری کارشناس مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران نیز از فعال شدن این مرکز جهت مدیریت شرایط اضطرار گرد و غبار استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش در یزد برای مقابله با طوفان/مرکز مدیریت شرایط اضطرار فعال شد

اعلام آماده باش در یزد برای مقابله با طوفان/مرکز مدیریت شرایط اضطرار فعال شد