مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-12اجتماعي

ساخت 37 مدرسه با 95 کلاس درس در الیگودرز


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: 37 پروژه با 95 کلاس درس در الیگودرز وجود دارد که از این تعداد 10 پروژه با 21 کلاس درس برای مهرماه آماده شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: 37 پروژه با 95 کلاس درس در الیگودرز وجود دارد که از این تعداد 10 پروژه با 21 کلاس درس برای مهرماه آماده شد.

یونس بهاروند ایران نیا امروز 20 مهرماه در مراسم افتتاح دبیرستان خیرساز زنده یاد محمود گودرزی در شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه مدرسه سازی یک زیرساخت است که اهم همه زیرساخت ها است، اظهار کرد: سعادت یک جامعه از مسیر آموزش و مدرسه می گذرد، بنابراین همه باید در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه 30 درصد از اعتبارت مدرسه سازی در استان مربوط به خیران است، افزود: ما برای افزایش مشارکت در مدرسه سازی نیازمند ورود کارخانجات در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئولیت اجتماعی کارخانه های و کارگاه های تولید در استان مغفول مانده است، کمکی که توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی در حوزه مدرسه سازی انجام شده 137 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 37 مدرسه با 95 کلاس درس در الیگودرز

ساخت 37 مدرسه با 95 کلاس درس در الیگودرز