مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-03فرهنگي

دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران در بوکان


دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران با حضور و اجرای 36 اثر از هنرمندان 22 استان کشور در شهرستان بوکان برگزار می شود.

- دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران با حضور و اجرای 36 اثر از هنرمندان 22 استان کشور در شهرستان بوکان برگزار می شود.

منصور جهانی ـ دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران، با حضور و اجرای 36 اثر از هنرمندان 22 استان کشور در بخش رقابتی در شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری و اطلاع رسانی جشنواره، دبیر دومین جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران به دبیری کاوه محمدزاده کارگردان، نمایشنامه نویس و بازیگر بوکانی و از مدیران فرهنگی و تئاتری استان آذربایجان غربی و شهرستان بوکان، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی و با حمایت و پشتیبانی حاج انور حبیب زاده نماینده مردم شریف بوکان، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بوکان، همراهی فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مردم علاقمند به هنرهای نمایشی در روزهای 8 تا 10 مهر ماه جاری در شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

در مراسم افتتاحییه دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران، دکتر کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، دکتر علی رمضانی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران در بوکان

دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران در بوکان