مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-09سياسي

اجرای 453 پروژه عمرانی در امامزادگان و موقوفات مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در حال حاضر 453 امامزاده در حال ساخت و ساز در استان داریم که کار اکثر آن ها به پایان رسیده و برخی نیازمند اعتبار هستند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در حال حاضر 453 امامزاده در حال ساخت و ساز در استان داریم که کار اکثر آن ها به پایان رسیده و برخی نیازمند اعتبار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز در همایش یاوران وقف استان مازندران که در امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد، با بیان اینکه به جز 8 وقف جدید در هفته وقف، مردم استان 312 وقف جدید به ثبت رساندند، اظهار کرد: این وقف ها در حوزه های مختلف بوده و درآمد ایجاد می کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: در مازندران شاهد وقف نگهداری کودکان یتیم، ایجاد اشتغال و تهیه جهیزیه و ازدواج جوانان هستیم، در هفته وقف شاهد ثبت وقف قرآنی با نام و یاد حضرت زهرا (س) نیز بوده ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: وقف ماندگار است و واقف هرگز نمی میرد، همچنان که شهدا نمی میرند و این تعبیر قرآن است.

این مسئول ادامه داد: در استان مازندران حدود 70 درصد از موقوفات مربوط به عزاداری سیدالشهدا (ع) بوده و مقید به مکان و رزمان و 167 موقوفه در استان مربوط به بهداشت و درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 453 پروژه عمرانی در امامزادگان و موقوفات مازندران

اجرای 453 پروژه عمرانی در امامزادگان و موقوفات مازندران