مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-03سياسي

هنر، ابزار ماندگاری پیام های انقلابی


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پیامی ماندگار است که در قالب هنر بیان و مفاهیم ارزشی و اخلاقی به همراه آن ارائه شود که این مهم در موسیقی حماسی متجلی است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پیامی ماندگار است که در قالب هنر بیان و مفاهیم ارزشی و اخلاقی به همراه آن ارائه شود که این مهم در موسیقی حماسی متجلی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در حاشیه آیین افتتاح دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار_نوای مهر که صبح امروز در محل گلزار شهدای خرم آباد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مهم ترین پیام این جشنواره موسیقی، حیات طیبه است.

وی افزود: به این معنا که مناسبات مردم و حاکمیت و بالعکس را بر اساس اخلاق اسلامی، معنویت، پیشرفت، عدالت، نفی تبعیض و حاکمیت دین خدا منعکس می کند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: پیامی ماندگار است که در قالب هنر بیان و مفاهیم ارزشی و اخلاقی به همراه آن ارائه شود که این مهم در موسیقی حماسی متجلی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش موسیقی حماسی در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت گفت: موسیقی و سرود همواره با ایثار و مقاومت عجین بوده و با شورآفرینی و ایجاد روحیه سلحشوری و مقاومت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران طلایی دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر، ابزار ماندگاری پیام های انقلابی

هنر، ابزار ماندگاری پیام های انقلابی