مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-22بين الملل

واقعیت هایی که هویدا شد


ارتش رژیم صهیونیستی را باید به منزله ستون فقرات این رژیم دانست اما حوادث اخیر و ضرباتی که ازسوی گروه های مقاومت به ارتش اشغالگر صهیونیست وارد شد پوشالی بودن این ارتش را بر همگان اثبات کرد.

- فارس پلاس؛ سیدرضا صدرالحسینی در یادداشتی نوشت: درطول بیش از دو هفته که از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد در کنار آشکار شدن دوباره روحیه وحشیگری و جنایتکاری رژیم صهیونیستی و حامیانش، واقعیت هایی نیز از حقایق موجود درباره ارتش غاصب رژیم صهیونیستی و همچنین دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم برای ملت های جهان هویدا شد.

ارتش رژیم صهیونیستی را باید به منزله ستون فقرات این رژیم دانست که در دهه های گذشته تلاش زیادی برای غیرقابل شکست نشان دادن این ارتش صورت گرفته اما حوادث اخیر و ضرباتی که ازسوی گروه های مقاومت به ارتش اشغالگر صهیونیست وارد شد، پوشالی بودن این ارتش و همچنین غیرقابل ترمیم بودن این ارتش و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بر همگان اثبات شد.

در حال حاضر می توان با ضرس قاطع گفت که شرایط حاکم بر ارتش رژیم صهیونیستی مانند یک ارتش از هم پاشیده اما بسیار مغرور است که تلاش دارد ضعف ها و شکست های خود را با ارتکاب انواع و اقسام جنایات بپوشاند که حمله به بیمارستان المعمدانی، تنها بخشی از این تلاش هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت هایی که هویدا شد

واقعیت هایی که هویدا شد