مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-15سياسي

وضعیت استاندارد تجهیزات بازی پارک های کرمانشاه چندان مناسب نیست


رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از رصد مستمر وضعیت استاندارد تجهیزات بازی پارک های کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از رصد مستمر وضعیت استاندارد تجهیزات بازی پارک های کرمانشاه خبر داد.

یاسر مرادی به مناسبت هفته استاندارد با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه، از وظایف استاندارد در ارائه خدمات هم به تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان یاد کرد و افزود: فعالیت های استاندارد در چهار بخش اصلی استانداردسازی و آموزش، ارزیابی انطباق، تایید صلاحیت و اندازه شناسی اوزان و مقیاس تقسیم بندی می شود که می توان از آنها به عنوان چهار ستون اصلی کیفیت یاد کرد.

وی یکی از مهمترین بخش ها را ارزیابی انطباق با استاندارد دانست و گفت: در این بخش نظارت بر کالاها در چند بخش سطح بازار، سطح واحدهای تولیدی و همچنین مبادی رسمی ورود و خروج کالا به کشور صورت می گیرد.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه اول امسال بالغ بر 500 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان و به صورت سرزده هم از خطوط تولید و هم کالاهای موجود در انبارها به فراخور تعداد و نوع محصولات تولیدی واحدها صورت گرفته است، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت استاندارد تجهیزات بازی پارک های کرمانشاه چندان مناسب نیست

وضعیت استاندارد تجهیزات بازی پارک های کرمانشاه چندان مناسب نیست