مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 01:152023-10-01سياسي

شیعه و سنی که علیه هم کار کنند، خائنند/ پیامبر بزرگترین مدافع حقوق زن بود


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان رفتار داعشی ها علیه مسلمانان را نمونه ای از تفکر آمریکایی_ انگلیسی عنوان کرد و گفت: شیعه و سنی که علیه همدیگر کار کنند، - ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان رفتار داعشی ها علیه مسلمانان را نمونه ای از تفکر آمریکایی_ انگلیسی عنوان کرد و گفت: شیعه و سنی که علیه همدیگر کار کنند، خائن هستند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه یک شنبه 9 مهرماه 1402 در دومین شب شعر وحدت سرزمین برادری که با حضور شعرای برجسته داخلی و خارجی در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برادران مسلمان از فرق، مذاهب و اقوام مختلف در استان گلستان بدون هیچ گونه مشکلی در کنار هم با صفا و صمیمیت زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه اگر هوای نفس را کنار بگذاریم می توانیم در همه جای دنیا با وحدت و اتحاد زندگی کنیم، ادامه داد: اختلافات در فقه، نظر، کلام، تفسیر و دیگر مسایل عادی بوده و در بین اهل تسنن و تشیع وجود دارد ولی اینگونه اختلافات نباید سبب شود تا جهان اسلام در مقابل هم قرار گیرند، بلکه باید در کنار هم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه دنیا تلاش می کند تا مسلمانان را در برابر هم قرار دهد، افزود: ما پیروان پیامبر آخرالزمان و نگین انگشتر همه انبیا هستیم و باید با دیگران فرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه و سنی که علیه هم کار کنند، خائنند/ پیامبر بزرگترین مدافع حقوق زن بود

شیعه و سنی که علیه هم کار کنند، خائنند/ پیامبر بزرگترین مدافع حقوق زن بود