مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-18سياسي

وحشیگری صهیونیست ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحشیگری صهیونیست ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می شود، گفت: در تازه ترین این جنایت ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحشیگری صهیونیست ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می شود، گفت: در تازه ترین این جنایت ها، اشغالگران صهیونیستی، بیمارستان غزه را بمباران کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه، 26 مهرماه در جمع تجمع کنندگان علیه رژیم صهیونیستی در محوطه حوزه علمیه حضرت ولیعصر، اظهار کرد: سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بیش از یک هزار نفر زن و کودک مظلوم فلسطینی در این بمباران شهید شدند.

وی ادامه داد: اهانت و هتک حرمت بانوان فلسطینی، تداوم آزار و دستگیری و شکنجه ی مردم مظلوم فلسطین از جمله اقدامات رژیم کودک کش اسراییل است که با هدف افزایش فشار علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

وی افزود: اسراییل خشونت افراطی و تضعیف حقوق فلسطین را سر لوحه ی اقدامات خود قرار داده است و طبق فرمایش رهبری که می فرمایند تا 25 سال آینده چیزی به نام اسراییل نخواهد بود گویا خود رژیم صهیونیستی دست جنبانده و می خواهد زودتر نابود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشیگری صهیونیست ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می شود

وحشیگری صهیونیست ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می شود