مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:512023-10-20سياسي

آیت الله سعیدی: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قم در مصلای قدس، با بیان اینکه پرداخت حقوق شرعیه بر گردن هر مسلمان است، اظهار کرد: این حقوق باید عزتمندانه، با نیت قریب و با افتخار انجام شود چراکه موجب رشد و بالندگی انسان می شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت تقوا ابعاد مختلفی دارد، اظهار کرد: ما باید در ابعاد مختلف به ویژه بعد اقتصادی تقوا را رعایت کرده و مراقب دخل و خرج خود باشیم.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: در قرآن کریم همانطور که به تقوای الهی دعوت شده، تقوای از غیرخدا هم نهی شده است و این غیرخدا یعنی قدرت های ضدخدایی، انسان وقتی پایبند تقوای الهی باشد نسبت به دیگران ملاحظه ای نخواهد داشت و از قدرت های غیرخدایی نخواهد ترسید.

وی خاطرنشان کرد: زبان حال این روزهای مردان، زنان و کودکان بی گناه غزه خطاب به کسانی که نسبت به حوادث غزه بی تفاوت هستند این است که ای مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی و گروه های فلسطینی که مشاهده می کنید که حماس برای مقاومت هزینه های سنگینی را متحمل شده است چرا در مقابل کودکانی که به خاک و خون کشیده می شوند به جهاد برنمی خیزید.

*استکبار جهانی از ذات گرگ صفت صهیونیستی رونمایی کردند امام جمعه قم گفت: در این ایام مقامات جنایتکار آمریکایی و اروپایی با ورود خود به سرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

آیت الله سعیدی: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود