مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-12فرهنگي

اصفهان میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد


رییس سازمان سینمایی کشور از برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان در سال آینده خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با  تلاوت آیات قرآن، پخش سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) و حضورکودکان با حمایل رضوی و پرچم متبرک آستان قدس بر روی سن در حالی آغاز شد که طنین ندای ثنای سلطان طوس فضای سالن را از عطر حریم رضوی متبرک کرد.

مجید زین العابدین، دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در این مراسم گفت: این جشنواره از یک سو با هویت تاریخی اصفهان عجین و آمیخته شده است و از سوی دیگر نام فیلمسازان سینمای اصفهان بر این جشنواره می درخشد و این جشنواره فستیوال سینماگران جدید سینمای ایران است.

وی افزود: هنرمندان کوچک و کودکان و نوجوانان در این عرصه با تأسی به بزرگان و هنرمندان سینما راه را برای رسیدن به قله با امید و نشاط طی می کنند.

علی قاسم زاده، شهردار اصفهان  نیز به عنوان میزبان از زبان مردم شهر از شور و هیجان کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان گفت و افزود: نسل امروز باید به گذشته تاریخی و فرهنگی خود پیوند بخورد و اسطوره ها،قهرمانان، سرداران و تاریخ سازان کشور خود را بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد

اصفهان میزبان سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد