مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-19حوادث

کشف بیش از 6 کیلو حشیش در لنگرود


فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 6 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از مخفیگاه وی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 6 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از مخفیگاه وی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور در گفت وگو با خبرنگاران، مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشگیری اجتماعی یکی از راه های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان لنگرود، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و متهم مورد نظر را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس از اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت های صورت گرفته محلی که این فرد برای نگهداری مواد مخدر استفاده می کرد، شناسایی شد و گفت: پلیس به آدرس این مکان اعزام و در بازرسی از آنجا 6 کیلو و 400 گرم حشیش را کشف کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاچاقچی 37 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6 کیلو حشیش در لنگرود

کشف بیش از 6 کیلو حشیش در لنگرود