مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 22:152023-09-28بين الملل

وزارت خارجه آمریکا هک 60 هزار از ایمیل خود را تایید کرد


وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قریب به 60 هزار از ایمیل های کارکنان خود از طریق یک آسیب پذیری در نرم افزار ماکروسافت هک شده است.

- وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قریب به 60 هزار از ایمیل های کارکنان خود از طریق یک آسیب پذیری در نرم افزار ماکروسافت هک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: این پیام ها سری نیستند و سیستم ایمیل ما ایمن است.

امروز یکی از کارکنان سنای آمریکا بدون افشای نام خود به خبرگزاری رویترز گفته بود که هکرهای چینی که پیشتر به پلتفرم ایمیل مایکروسافت نفوذ پیدا کرده بودند، در اقدامی تازه ده ها هزار ایمیل وزارت خارجه آمریکا را هک کردند.

این کارمند سنا که در جلسه توجیهی مقامات فناوری اطلاعات وزارت خارجه آمریکا شرکت کرده بود، فاش کرد که مقامات این وزارتخانه در گفت وگو با قانونگذاران از هک 60 هزار ایمیل از 10 حساب کاربری وزارت خارجه خبر داده اند.

براساس جزییات این جلسه، 9 حساب کاربری در شرق آسیا و اقیانوس آرام و یک حساب دیگر در اروپا فعال است.

مقامات آمریکا و شرکت مایکروسافت در ماه ژوییه گفتند که هکرهای وابسته به چین از زمان ماه مه به حساب ایمیل های 25 نهاد از جمله وزارت بازرگانی آمریکا و وزارت خارجه این کشور دسترسی پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا هک 60 هزار از ایمیل خود را تایید کرد

وزارت خارجه آمریکا هک 60 هزار از ایمیل خود را تایید کرد