مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-11سياسي

برگزاری 3 اجلاسیه شهدا در لرستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری 3 اجلاسیه شهدا تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای این استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری 3 اجلاسیه شهدا تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی نوزدهم مهر ماه در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید لرستان با بیان اینکه برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی ایثار با عنوان نوای مهر برنامه ای بود که هفته گذشته به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره ثابت کرد که با همدلی، همفکری و هم زبانی می شود کارهای بزرگی را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در لرستان دو سال و نیم است که درگیر برگزاری کنگره ملی شهدای استان هستیم، اضافه کرد: مقدمه این کنگره پنج پیش اجلاسیه است که اجلاسیه شهدای طلاب و شهدای عشایر برگزار شد و سه پیش اجلاسیه دیگر نیز به زودی برگزار خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای زن، شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهدای جاویدالاثر نیز تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان، برگزار خواهد شد، گفت: سخنران اجلاسیه شهدای جاویدالاثر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 3 اجلاسیه شهدا در لرستان

برگزاری 3 اجلاسیه شهدا در لرستان