مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-13ورزشي

فرمانده سپاه کرمان زوایای مختلف شکست صهیونیست ها را تشریح کرد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان زوایای مختلف شکست صهیونیست ها در زمینه اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و سیاست منطقه ای را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در رزمایش فاطمی 3 با حضور جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران کشور در شهر زنگی آباد در جوار مزار مطهر شهید سردار حاج یونس زنگی آبادی از حمایت همگانی از پیروزی بزرگ حماس و مردم فلسطین در نوار غزه سخن به میان آورد و زوایای مختلف شکست صهیونیست ها در زمینه اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و سیاست منطقه ای را تشریح کرد.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها حدود 80 سال است کودک کشی می کنند و حالا در حالی بحث کشته شدن کودکان را مطرح می کنند که عملیات حماس هدفمند بود و به نیروهای نظامی زدند و قدرت پوشالی صهیونیست ها در منطقه را شکستند.

نظری اضافه کرد:  اگر صهیونیست ها قدرت داشتند دیوارهای 6 متری را دور شهرهای شان نمی کشیدند و این در حالی ست که حماس از این دیوارها هم عبور کرد و این امر نشان داد صهیونیست ها طبل توخالی و پوشالی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین شکست صهیونیست ها در اطلاعات را مورد اشاره قرار داد و افزود: رژیم صهیونیستی همواره خود را در اطلاعات برتر می دانست اما در بغل گوش شان از زمین و هوا به مناطق آنها وارد شدند و تلفات گرفتند و موساد شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کرمان زوایای مختلف شکست صهیونیست ها را تشریح کرد

فرمانده سپاه کرمان زوایای مختلف شکست صهیونیست ها را تشریح کرد