مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-21حوادث

غیرفعال شدن بیش از 50 کارت سوخت رانندگان متخلف در جهرم


معاون فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه در جهرم اقدامات قاطعی به منظور مقابله با قاچاق سوخت انجام می شود، اظهار داشت: در سه ماهه گذشته بیش از 20 کارت سوخت بنزین و 30 کارت سوخت گازوییل متخلف شناسایی شده و با آنان برخورد قانونی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، بهزاد حاجی اقراری، معاون فرماندار ویژه جهرم در کارگروه مقابله با قاچاق سوخت شهرستان با بیان اینکه در جهرم اقدامات قاطعی به منظور مقابله با قاچاق سوخت انجام می شود، اظهار داشت: در سه ماهه گذشته بیش از 20 کارت سوخت بنزین و 30 کارت سوخت گازوییل متخلف شناسایی شده و با آنان برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در این مدت، سه تریلی، گازوییل قاچاق در جهرم شناسایی و توقیف شده و پرونده تخلف برای آنان تشکیل شده است و جریمه های سنگینی در انتظار متخلفین سوخت می باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم بر لزوم استفاده بهینه از سوخت و صرفه جویی آن تاکید کرد و افزود: روزانه بین 250 تا 300 هزار لیتر در شهرستان جهرم بنزین مصرف می شود.

اقراری با بیان اینکه برای ساماندهی و توزیع عالادنه سوخت بر روی لدرهای شخصی، دستگاه جی پی اس نصب شده است، گفت: با این اقدام لدرها بر اساس کارکرد واقعی خود سوخت دریافت می کنند و حدود 6 میلیون لیتر نفت و گاز صرفه جویی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرفعال شدن بیش از 50 کارت سوخت رانندگان متخلف در جهرم

غیرفعال شدن بیش از 50 کارت سوخت رانندگان متخلف در جهرم