مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-14سياسي

حوزه های علمیه بازوی کارآمد فرهنگی هستند


استاندار لرستان با تأکید بر افزایش فعالیت های حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه های علمیه برای هر شهر یک بازوی کارآمد فرهنگی دینی محسوب می شوند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تأکید بر افزایش فعالیت های حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه های علمیه برای هر شهر یک بازوی کارآمد فرهنگی دینی محسوب می شوند.

فرهاد زیویار امروز 22 مهرماه در جلسه هیات امناء مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد، با تأکید بر اینکه فعالیت های مدارس علمیه خواهران باید گسترش پیدا کند، اظهار کرد: حوزه های علمیه برای هر شهر یک بازوی کارآمد فرهنگی- دینی محسوب می شوند.

وی با اشاره به نقش مهم طلاب خواهر در عرصه تبلیغ دینی بیان کرد: خواهران طلبه باید در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه نیز توانمند باشند و در این زمینه به منظور اثرگذاری بیشتر در جامعه با ایجاد بسترهای مناسب در پیام رسان های داخلی رابطه بین حوزه و جامعه بیشتر شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شناسایی نیازهای فرهنگی روز جامعه برای شناساندن ارزش های اسلام و انقلاب به نسل جوان و نوجوان ضروری است، افزود: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی طلاب همانند برگزاری اردوهای توأمان برای قشرهای مختلف جامعه از جمله این فعالیت هاست که می توان در راستای جهاد تبیین از آن بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه بازوی کارآمد فرهنگی هستند

حوزه های علمیه بازوی کارآمد فرهنگی هستند