مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-27اقتصادي

100 درصد اعتبارات عمرانی استان یزد جذب شد


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از جذب 100 درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای(عمرانی) این استان یزد در سال گذشته به میزان 22.

5 هزار میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از جذب 100 درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای(عمرانی) این استان یزد در سال گذشته به میزان 22.

5 هزار میلیارد ریال خبر داد.

محمد دهقان منشادی ضمن اعلام این خبر گفت: میزان تخصیص اعتبارات عمرانی استان در سال 1401 حدود 22 هزار و 500 میلیارد ریال بود که 11هزار و 500 میلیارد ریال آن استانی و بقیه ملی از محل دور اول سفر ریاست جمهوری است.

وی نقش ذی حسابان استان را در جذب اعتبارات عمرانی مهم و اثرگذار توصیف کرد و گفت: بخشی از اعتبارات عمرانی به صورت نقدی و بخش دیگر در قالب اسناد خزانه اسلامی به دستگاه های اجرایی استان اختصاص یافت.

این مسئول با بیان این که اعتبارات عمرانی استان به 300 طرح و یک هزار پروژه در سطح استان و شهرستان ها تزریق شد، اظهار کرد: انتقال آب و آبرسانی به شهرها و روستاها، ایجاد زیرساخت ها، ساخت، توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، خانه های بهداشت روستایی، راههای شهری و روستایی، بخش های آموزشی، ورزشی، کشاورزی، دامداری، گردشگری و میراث فرهنگی، شهرداری ها و دهیاری ها، طرح های هادی روستایی، مراکز بهزیستی و حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد اعتبارات عمرانی استان یزد جذب شد

100 درصد اعتبارات عمرانی استان یزد جذب شد