مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-30اقتصادي

سیل خودرو ها در معابر باریک گرگان


ترافیک سنگین و ازدحام خودروها طی روزهای نخست مهر در خیابان های گرگان، این شهر را به توقفگاه بزرگی از انواع خودرو ها تبدیل و رفت و آمد درهسته مرکزی گرگان را طاقت فرسا و بغرنج ساخته است ومردم گلایه مند و چشم انتظار تدبیر هستند.

- خبرگزاری فارس - گلستان: مسأله ترافیک در شهر گرگان پدیده عجیب و جدیدی نیست اما این معضل با بازگشایی مدارس شکل جدیدی به خود گرفته و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می کند.

بی ثباتی در مدیریت شهری گرگان، نبود چشم انداز و برنامه توسعه ای بلندمدت و اتخاذ برخی سیاست های کلان نادرست سبب شده تا شهر 400 هزار نفری گرگان با مشکلات بسیاری روبرو باشد.

کمبود فضای سبز، ریخت و سیمای نامتوازن در بناهای شهری، کمبود پارکینگ، ده ها پروژه نیمه تمام عمرانی و خدماتی و البته ترافیک شدید خودرو از جمله چالش های فراروی شهروندان این شهر است.

هر یک از این مشکلات در برخی ماه ها و فصول سال نمود بیشتری داشته و پیامدها و تبعات آن بر زندگی شهروندان محسوس تر است، با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس، دمل چرکین ترافیک در گرگان دوباره سر باز زده است.

شیوع کرونا در سه سال گذشته پیامدهای ترافیکی ناشی از آغاز فصل مهر و بازگشایی مدارس را کمرنگ کرده بود و هیچ یک از مدیران متولی در شهرداری و شورای شهر گرگان برنامه و راهکاری برای این معضل اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل خودرو ها در معابر باریک گرگان

سیل خودرو ها در معابر باریک گرگان