مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 23:052023-09-25سياسي

مقاله علمی واکسن کرونای برکت در BMJ منتشر شد/ دستاورد علمی واکسن برکت ایرانی


مجری مطالعات بالینی واکسن کرونا با اشاره به انتشار مقاله علمی واکسن کرونای برکت در نشریه معتبر پزشکی گفت: انتشار مقاله در The BMJ یک دستاورد بسیار قابل توجه است.

- مجری مطالعات بالینی واکسن کرونا با اشاره به انتشار مقاله علمی واکسن کرونای برکت در نشریه معتبر پزشکی گفت: انتشار مقاله در The BMJ یک دستاورد بسیار قابل توجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صالحی مجری مطالعات بالینی واکسن کرونا گفت: چاپ مقالات مرتبط با تحقیقات واکسن یکی از مهمترین مراحل علمی تولید یک محصول جدید محسوب میشود.

پژوهشگران حوزه های مختلف برای این که نتایج تحقیقات خود را به اطلاع سایر محققان برسانند گزارشی از نحوه انجام تحقیق و یافته های آن را به صورت مقاله ی، علمی به نشریات علمی پژوهشی ارسال می کنند.

وی افزود: در این نشریات مقالات مورد داوری افراد متخصص قرار میگیرد و در صورت تایید داوران و کمیته ی علمی مجله منتشر میشود.

صالحی بیان کرد: این مقاله کارایی (Effectiveness) ایمنی (Safety) و یافته های ایمنی زایی (Immunogenicity) دو دوز واکسن 5 میکروگرمی BIV-CovIran را در مطالعه ی کارآزمایی بالینی تصادفی شده فاز 3 در مقایسه با دارو نما بررسی میکند.

این مطالعه در شش شهر بوشهر، اصفهان کرج مشهد شیراز و تهران انجام گرفت براساس این مقاله اولین تزریق واکسن در 26 اردیبهشت 1400 و آخرین تزریق آن در 24


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله علمی واکسن کرونای برکت در BMJ منتشر شد/ دستاورد علمی واکسن برکت ایرانی

مقاله علمی واکسن کرونای برکت در BMJ منتشر شد/ دستاورد علمی واکسن برکت ایرانی