مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-07ورزشي

شهرراز شیراز در پی تداوم شکست ناپذیری


هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان از امروز، 15 مهرماه با برگزاری سه دیدار آغاز می شود و در حساس ترین مسابقه هفته، تیم های سوم و چهارم جدول در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

- ایسنا/فارس هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان از امروز، 15 مهرماه با برگزاری سه دیدار آغاز می شود و در حساس ترین مسابقه هفته، تیم های سوم و چهارم جدول در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال شهر راز شیراز که در هفته های نخست اولین فصل حیات خود عملکرد قابل قبولی داشته، به مصاف نماینده مدعی استان یزد می رود.

شهر راز با هدایت ستار زارع، ملی پوش پیشین فوتبال شیراز، در 5 مسابقه قبلی خود به دو پیروزی و سه تساوی دست یافته تا به عنوان یکی از دو تیم بدون شکست رقابت ها، با 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول بایستد.

در سوی مقابل، تیم چادرملو اردکان یزد قرار دارد که تا هفته قبل، جزو تیم های بدون شکست محسوب می شد اما جدال خانگی برابر خیبر خرم آباد را واگذار کرد تا با 10 امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

نقطه مشترک این دو تیم، نوع ورودشان به مسابقات لیگ یک است.

تیم چادرملو تابستان سال گذشته با خرید امتیاز تیم قشقایی شیراز جواز حضور در سطح دوم فوتبال کشور را کسب کرد و تیم شهر راز هم که در ابتدای تابستان سال جاری تاسیس شد، با خرید امتیاز تیم لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرراز شیراز در پی تداوم شکست ناپذیری

شهرراز شیراز در پی تداوم شکست ناپذیری