مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:012023-09-29سياسي

امام جمعه جدید بادرود معرفی شد


طی حکمی از سوی حجت السلام حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی به عنوان امام جمعه جدید بادرود معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، پیش از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه امام جمعه جدید بادرود با حضور حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده مجلس، فرماندار نطنز، ائمه جمعه و جماعات و امت حزب الله در مصلی نماز جمعه بادرود برگزار و از زحمات 12 ساله حجت الاسلام علیرضا قاسمی تجلیل و حجت الاسلام علی اصغر عقیلی به عنوان امام جمعه جدید بادرود معرفی شد.

در بخشی از حکم حجت الاسلام عقیلی امام جمعه بادرود آمده است: شبکه نورانی نماز جمعه این ثمره مبارک خون شهدای گرانقدر و یادگار امام راحل عظیم الشأن پس از احیاء در ام القرای جهان اسلام مسیر شکوفایی، ارتقای کیفی و افزایش اثربخشی را ادامه خواهد داد تا به مثابه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق از روند تمدن سازی در گام دوم انقلاب پشتیبانی نماید.

ازاین رو، با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج)، ضمن قدردانی از مجاهدت های جناب حجت الاسلام آقای علیرضا قاسمی در دوره تصدی، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، از طرف رهبر معظم انقلاب جنابعالی که به حمدالله از شایستگی علمی و عملی و روحیهٔ انقلابی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید بادرود معرفی شد

امام جمعه جدید بادرود معرفی شد