مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-30سياسي

15 هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور اضافه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میرهاشم موسوی بعد از ظهر شنیه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 197 تختی (رسول اکرم (ص)) در هشتگرد و همچنین افتتاح پروژه های مدیریت درمان استان که در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی هشتگرد برگزار شد، - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: 15 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مجموعه بهداشت و درمان کشور اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میرهاشم موسوی بعد از ظهر شنیه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 197 تختی (رسول اکرم (ص)) در هشتگرد و همچنین افتتاح پروژه های مدیریت درمان استان که در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی هشتگرد برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص)، افزود: معیار و مبنای ارزیابی مدیران در دولت محترم سیزدهم، خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: با مرور اقدامات مردمی دولت حجت الاسلام رییسی مفتخر هستیم که اعلام کنیم می شود از بحران ها بیرون رفت و خدمت به مردم را در حکمرانی دینی از خرد تا کلان ارتقا و کیفیت بخشید.

موسوی گفت: 15 هزار تخت بیمارستانی جدید در حدود دو سال گذشته در دولت سیزدهم راه اندازی شده است در حالی که پیش این در کل 10 هزار تخت بیمارستانی وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور اضافه شد

15 هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور اضافه شد