مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-16سياسي

حمایت شرکت کنندگان در گردهمایی حزب موتلفه از مقاومت مردم فلسطین


شرکت کنندگان در گردهمایی انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی، در جریان برگزاری این گردهمایی، پس از پخش نماهنگی درابره فلسطین، ضمن حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین، - شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت بین الملل حزب موتلفه اسلامی نیز با صدور بیانیه به تحلیل درباره عملیات طوفان الاقصی پرداخت.

متن بیانیه به این شرح است: “وَأُخْرَی تُحِبُّونَهَا نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ “ عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه های مبارز فلسطینی تحت عنوان طوفان الاقصی علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند و این نبرد مقتدرانه نیروهای مقاومت فلسطین نشان داد که فلسطین زنده است.

این پیروزی، پیام واضحی برای جامعه بین الملل و کشورهایی بود که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

عملیات ملت فلسطین، نتیجه طبیعی سرکوبی هدفمندی است که چندین سال است توسط رژیم صهیونیستی صورت می گیرد؛ رژیمی که هیچ گاه به قطعنامه های بین المللی پایبند نیست.

این عملیات اثبات کرد دوران تحکم و زورگویی رژیم تروریستی به پایان رسیده و آنچه امروز در سرزمین های اشغالی رخ می دهد جلوه کوچکی از قدرت و اقتدار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شرکت کنندگان در گردهمایی حزب موتلفه از مقاومت مردم فلسطین

حمایت شرکت کنندگان در گردهمایی حزب موتلفه از مقاومت مردم فلسطین