مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-19ورزشي

ملی پوش والیبال نشسته: ارزش قهرمانان ما ریالی نیست


با توجه به پتانسیل های خوبی که در استان اصفهان وجود دارد، در نظر گرفتن پاداش های مناسب می تواند انگیزه خوبی برای ورزشکاران در جهت کسب خوش رنگ ترین مدال ها فراهم کند هرچند ارزش قهرمانان ما ریالی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی هانگژو روز چهارشنبه 26 مهر ماه عازم چین شد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در دوره قبلی بازی های پاراآسیایی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده است.

زینب ملکی، ملی پوش اصفهانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: شرایط خوب است و به آمادگی خوبی دست یافتیم، امیدوارم بتوانیم خوش رنگ ترین مدال را به دست آوریم، دیروز به هانگژو اعزام شدیم و 30 مهر نیز مسابقات ما آغاز خواهد شد.

وی افزود: اصلی ترین رقبای ما چین و ژاپن هستند، چین جزو 3 تیم برتر جهان است و همیشه به فینال مسابقات المپیک راه یافته است، کار سختی داریم اما همیشه این موضوع را اثبات کردیم که کار غیرممکن وجود ندارد و می جنگیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

ملکی تصریح کرد: تایلند تیم خوبی است، شاید جدیدا به این رشته پیوسته باشد اما به واسطه مربی ایرانی که دارد، شرایط خوبی دارد، ژاپن هم تیم خوبی است و سایر تیم ها نیز قابل احتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش والیبال نشسته: ارزش قهرمانان ما ریالی نیست

ملی پوش والیبال نشسته: ارزش قهرمانان ما ریالی نیست