مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-15اقتصادي

پیش بینی افزایش مصرف گاز مایع در خوزستان/ متقاضیان در سدف ثبت نام کنند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به پیش بینی افزایش مصرف گاز مایع در خوزستان با توجه به کاهش دما گفت: خانوارهای متقاضی کپسول گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند.

- پیش بینی افزایش مصرف گاز مایع در خوزستان/ متقاضیان در "سدف" ثبت نام کنند ایسنا/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به پیش بینی افزایش مصرف گاز مایع در خوزستان با توجه به کاهش دما گفت: خانوارهای متقاضی کپسول گاز مایع در سامانه "سدف" ثبت نام کنند.

عبدالکریم محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال وارد شدن به فصول سرد سال هستیم، پیش بینی می کنیم که مصرف گاز مایع در استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مصرف گاز مایع در منطقه اهواز بیش از 4 هزار تن در ماه است، افزود: پیش بینی می کنیم در ماه آینده با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و ورود عشایر به خوزستان میزان مصرف گاز مایع به 5 هزار تن افزایش یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز با بیان اینکه خانوارهای متقاضی کپسول گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند، گفت: نرخ مصوب هر کپسول گاز 11 کیلویی برای مصرف کننده 27 هزار و 900 تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش مصرف گاز مایع در خوزستان/ متقاضیان در سدف ثبت نام کنند

پیش بینی افزایش مصرف گاز مایع در خوزستان/ متقاضیان در سدف ثبت نام کنند