مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-27فرهنگي

تصاویر دیده نشده از جام جهانی در مستند «محرمانه دوحه»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند «محرمانه دوحه»، تازه ترین محصول مرکز مستند سوره، - کارگردان مستند محرمانه دوحه که برای جشنواره سینماحقیقت آماده شده، معتقد است این اثر با دشواری زیادی ساخته و در آن تصاویر و موضوعاتی بازتاب داده شده که برای مخاطبان تازگی دارد و در هیچ رسانه ای نشان داده نشده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند محرمانه دوحه ، تازه ترین محصول مرکز مستند سوره، به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسن یادگاری با موضوع حضور تیم ملی فوتبال ایران و هوادارانش در جام جهانی 2022 و حواشی آن به تازگی آماده نمایش شده است.

با کارگردان این اثر گفتگویی داشتیم که در ادامه مشروح این گفتگو را می خوانید: در مستند محرمانه دوحه برای روایت کردن از کارشناسان بیشتر بهره بردید یا نظرات مردم؟  در این مستند، هر دو گروه مقابل دوربین صحبت می کنند؛ اما وزنه کارشناسان سنگین تر است.

به هر حال کارشناسان در شرایط آرام پس از اتمام بازی ها رو به دوربین صحبت می کنند و در وضعیت آرام بهتر می توان یک مساله را تحلیل و نسخه پیچی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر دیده نشده از جام جهانی در مستند «محرمانه دوحه»

تصاویر دیده نشده از جام جهانی در مستند «محرمانه دوحه»