مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-05سياسي

وحدت کشورهای اسلامی را از آتش فتنه دور نگه می دارد


حفظ وحدت و برادری بین مسلمانان از واجبات است وحدت کشورهای اسلامی را از آتش فتنه دور نگه می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار؛ حجت الاسلام علی خورشیدی پنج شنبه شب در جشن بزرگ وحدت و امنیت که به مناسبت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی در میدان  آیت الله فاضل گروسی بیجار برگزار شد  اظهار کرد: آنچه مورد نیاز جامعه بشری است وحدت و وجود امنیت است.

وی بیان کرد: اسلام دین مهربانی است به طوری که پیامبر اکرم از روز اول بعثت و ماموریت الهی خودشان همواره بر این اصل مهم  تأکید داشتند.

خورشیدی با بیان اینکه چتر اتحاد باید در جهان اسلام گسترده شود گفت: ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) ابتکار و فرصت مناسبی برای یادآوری ضرورت اتحاد است.

وی افزود: هوشیاری ملت ایران در خصوص حفظ اتحاد و تلاش در مسیر تحقق همبستگی و اتحاد جهان اسلام ضروری است چراکه حفظ وحدت و برادری بین اهل تشیع و اهل تسنن از واجباتی است  که کشور را  از آتش فتنه دور نگه می دارد.

وی با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وحدت اضافه کرد:  یکی از عواملی که می تواند مرکز اتحاد بین ملت های اسلامی باشد،  وجود مقدس نبی اکرم است.

به گفته وی، اتحاد و همبستگی میان مسلمانان همواره مورد تاکید پیامبر  اسلام بود و اهل بیت محور و از مولفه های مهم  اتحاد بین مسلمانان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت کشورهای اسلامی را از آتش فتنه دور نگه می دارد

وحدت کشورهای اسلامی را از آتش فتنه دور نگه می دارد