مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-25اجتماعي

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی


دانش آموزان مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) روستای پشرت که مدتی در کانکس درس می خواندند با کمک خیر مدرسه ساز و تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا صاحب مدرسه شدند و در آغازین روزهای سال تحصیلیی مدرسه آنها با حضور فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره داری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) روستای پشرت با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در روستای دوردست و محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران تنها طی 10 ماه با ارزش 27 میلیارد و 500 میلیون ریال در 119 متر مربع احداث شده است.

*ساخت مدرسه هوشمند روستای پشرت     سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با افتتاح این مدرسه لبخند شادی بر لبان کودکان و رضایتمندی مردم این منطقه دیده شد، گفت: این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران تنها در 10 ماه با ارزش 27 میلیارد و 500 میلیون ریال در 119 متر مربع احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی