مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-09سياسي

دستغیب: برخی شرکت های نفتی حساب های خود را به واحد خزانه منتقل نکرده اند


کماکان برخی حساب های شرکت های نفتی به حساب واحد خزانه منتقل نشده اند و در حال حاضر پرونده متخلفین در حال ارجاع به دادسرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حضور در دیوان محاسبات با سید احمدرضا دستغیب رییس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفت و گو کرد.

سید احمدرضا دستغیب نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم مراعات شفافیت در تمامی دستگاه ها، نهادها و شرکت های دولتی و شبه دولتی کشور، یکی از ماموریت های اصلی دیوان محاسبات را رصد و پایش دائمی در جهت تحقق انضباط مالی دانست و تاکید کرد که شرکت ملی نفت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

رییس کل دیوان محاسبات کشور با امیدوارانه توصیف کردن گزارش های ارایه شده از سوی شرکت ملی نفت، بیان داشت: می توان در زمینه واریز وجوه و درآمدهای حاصل از صادرات نفت، بیش از پیش شفاف سازی کرد تا از این طریق شفافیت در این حوزه به طور کامل عملی شود.

وی با تاکید بر ضرورت تمرکز تمامی حساب های دستگاه ها در حساب واحد خزانه، گفت: حوزه نفت و زیرمجموعه های آن اگرچه در مهلت مقرر، بسیاری از حساب های خود را به حساب واحد خزانه انتقال داده اند اما کماکان برخی حساب ها منتقل نشده اند و باید هرچه زودتر به این تکلیف قانونی در تمام دستگاه ها عمل کرد چرا که مهلت تعیین شده در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: برخی شرکت های نفتی حساب های خود را به واحد خزانه منتقل نکرده اند

دستغیب: برخی شرکت های نفتی حساب های خود را به واحد خزانه منتقل نکرده اند