مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-30بين الملل

موشک های زمین به هوای گمشده اوکراینی در پارکینگی در کی یف کشف شد


پلیس اوکراین از کشف موشک های زمین به هوای گمشده اوکراینی در پارکینگی در قسمتی از منطقه کی یف خبر داد و گفت که این موشک های پدافند هوایی «تور» به ارتش این کشور تحویل داده شد.

- پلیس اوکراین از کشف موشک های زمین به هوای گمشده اوکراینی در پارکینگی در قسمتی از منطقه کی یف خبر داد و گفت که این موشک های پدافند هوایی تور به ارتش این کشور تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر مرکزی پلیس ملی در کی یف اعلام کرد: این تحقیقات زمانی آغاز شد که ما سیستم پدافند هوایی تور را جایی در منطقه بروروار پیدا کردیم.

آن ها جزییات کمی ارائه دادند و حتی به تعداد دقیق این موشک ها اشاره ای نکردند اما گفتند که این کشف باعث شد تا آن ها دریابند که چه کسی آن را آنجا گذاشته و با این موشک ها چه کردند .

این دفتر مرکزی پلیس ملی در پیام رسان تلگرام نوشت: پس از انجام چندین عملیات جست وجو و اقدامات تحقیقاتی، افسران مجریان قانون توانستند محل این موشک ها را شناسایی کنند.

آن ها توسط شخصی در بخشی از منطقه کی یف در یک پارکینگ اجاره ای نگه داری می شدند.

طبق گزارش ها این موشک ها توسط دو مرد در این پارکینگ جاساز شده بودند اما پلیس کی یف در گزارشش به تعداد دقیق این موشک ها و حتی هویت این دو فرد اشاره ای نکرده است؛ اما در این گزارش ارزش این موشک ها بالغ بر 30 میلیون گریونا (811 هزار دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های زمین به هوای گمشده اوکراینی در پارکینگی در کی یف کشف شد

موشک های زمین به هوای گمشده اوکراینی در پارکینگی در کی یف کشف شد