مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 21:002023-09-27اجتماعي

گردشگری معنوی یک رویکرد است


رییس پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: گردشگری معنوی یک گونه از گردشگری نیست، بلکه یک رویکرد است.

- رییس پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی: گردشگری معنوی یک رویکرد است ایسنا/خراسان رضوی رییس پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: گردشگری معنوی یک گونه از گردشگری نیست، بلکه یک رویکرد است.

محمدحسین ایمانی خوشخو امروز، 5 مهرماه، در نشست تخصصی زیارت و سلامت معنوی که در محل پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری به معنای آن است که عده ای با هدفی از جایی به جای دیگری بروند و بازگردند که یکی از این هدف ها زیارت است.

وی با اشاره به اینکه گردشگران مذهبی افرادی هستند که دوست دارند به یک مکان مذهبی سفر کنند، اضافه کرد: می توان گفت که تاثیرگذاری یک اذان بر یک گردشگر خارجی، گردشگری مذهبی به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری زیارتی نوعی از گردشگری است، بیان کرد: هدف اصلی سفر، آرام بخشیدن به روح است و روح یک مقوله غیرمادی است که به تناسب مصلحت در قفسی گذاشته شده و همانطور که گفته شد جنس آن غیرمادی است که در یک فضای مادی دچار خستگی می شود و سفر، آرامش مجدد را به روح باز می گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری معنوی یک رویکرد است

گردشگری معنوی یک رویکرد است