مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-28سياسي

توزیع 8000 بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در گیلان


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره با توزیع هشت هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بر اساس آمار 190 گروه جهادی گیلانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان در محل سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش مواسات با کمک خیرین در گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: سالانه و در مناسبت های مختلف بسته های معیشتی متعددی در بین نیازمندان توزیع می شود و این روند ادامه دار است.

  وی با اشاره با توزیع بسته های معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، 8 هزار بسته معیشتی و نوشت افزار به نیت 8 هزار شهید گیلان، بین افراد کم برخورداردر استان توزیع شد.

  رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، ارزش این بسته ها را 6 میلیارد تومان دانست و افزود: چهار هزار بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات و روغن و نیز چهار هزار بسته تحصیلی شامل کیف و نوشت افزار است.

  ابراهیمی با تاکید بر نقش گروه های جهادی در توزیع بسته های معیشتی و شناسایی نیازمندان در گیلان بیان کرد: بر اساس آمار 190 گروه جهادی گیلانی، توزیع این بسته ها را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8000 بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در گیلان

توزیع 8000 بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در گیلان