مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-14حوادث

قاچاقچی خانم 40ساله در رودبار دستگیر شد


فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از 14 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی خانم در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ عیسی روشن قلب امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی رودبار با بیان اینکه مواد مخدر، ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت های پلیس قرار دارد.

  وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودبار با انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

  فرمانده انتظامی رودبار با اعلام اینکه پس از انجام اقدامات فنی مشخص شد، متهم با یک دستگاه خودرو تیبا در حال جابه جایی مواد مخدر است، افزود: پلیس، خودرو مورد نظر را در ایست بازرسی رودبار، شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 14 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کرد.

  به گفته روشن قلب، قاچاقچی که زنی 40ساله است، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی خانم 40ساله در رودبار دستگیر شد

قاچاقچی خانم 40ساله در رودبار دستگیر شد