مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-01سياسي

در خدمت گذاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در آینده بسیار نزدیک انتخابات را در پیش داریم، دشمن تمامی توپ های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است؛ - ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در آینده بسیار نزدیک انتخابات را در پیش داریم، دشمن تمامی توپ های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است؛ باید در این مسیر نیز برنامه داشته باشیم، امید آفرینی کنیم و مردم نیز با حضور پرشور خود، دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عصر یکشنبه 9 مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده است فرمانداران نقطه وصل نظام با مردم هستند، باید مواظب باشیم این نقطه وصل از بین نرود، ارتباط با مردم قطع نشود؛ دولت آقای رییسی نیز خود را دولت مردمی معرفی کرده است.

وی ادامه داد: فرمانداران در حال خدمت به مردم هستند و از بطن مردم انتخاب شده اند، در این دولت جوانان دهه شصتی موفق عمل کرده و کارنامه خوبی را برجای گذاشته اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ادامه اظهار کرد: امروز اگر در شهرستان اعضای شورای تامین و شورای اداری همراه نباشند، فرماندار را با مشکل مواجه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خدمت گذاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم

در خدمت گذاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم