مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 00:352023-10-03سياسي

خاندوزی: بخشنامه های متناوب گمرکی 40 درصد کاهش یافته است


در 6 ماه نخست امسال تعداد بخشنامه های مکرر و متناوب گمرکی که موجب سردرگمی فعالان اقتصادی بوده است، کاهش 40 درصدی داشته و این روند ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شب گذشته در حاشیه سفر به قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز مولود حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) پس از ملاقاتی که امروز در محضر رهبر معظم انقلاب داشتیم، ملاقات دو ساعته با برخی مراجع عظام و مدیر حوزه های علمیه کشور در بلد طیبه حضرت معصومه (س)،  قم داشتیم که  هم گزارشی از اقدامات وزارت اقتصاد در دو سال گذشته خدمت بزرگواران ارائه دادیم و هم با توجه به حضور برخی معاونین درباره پیشنهادات و نکاتی که مراجع عظام و مدیر حوزه های علمیه مطرح کردند مواردی مورد توجه و اولویت وزارت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پیگیری مولدسازی دارایی های دولت با توجه به مصوبه شورای اقتصادی سران قوا اظهار کرد: استان قم در مولد سازی یکی از استان های پیشرو بوده که ثمره آن برای پروژه های عمرانی استان هزینه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در راستای استقرار نظام هوشمند مالیاتی گفت: در حوزه های مالیاتی با توجه به هوشمند سازی تا حد ممکن مراجعه حضوری مودیان به ادارات مالیاتی کاهش یافته و در مقابل سهم استان ها از عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: بخشنامه های متناوب گمرکی 40 درصد کاهش یافته است

خاندوزی: بخشنامه های متناوب گمرکی 40 درصد کاهش یافته است