مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-17سياسي

ضرورت ایجاد زمینه آموزش های امدادی در تمام روستاهای همدان


مسؤل هماهنگی خانه های هلال استان همدان گفت: باید زمینه برگزاری آموزش های امدادی و خودامدادی را در سطح تمام روستاهای استان فراهم کنیم.

- ایسنا/همدان مسؤل هماهنگی خانه های هلال استان همدان گفت: باید زمینه برگزاری آموزش های امدادی و خودامدادی را در سطح تمام روستاهای استان فراهم کنیم.

سیدرسول حسینی سه شنبه 25 مهر در جلسه جمعیت هلال احمر شهرستان بهار که با حضور مدیر جمعیت هلال احمر و مسئول حوزه داوطلبان و مسئولان خانه های داوطلب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر آموزش افراد، در زمینه آموزش های امدادی نیاز است یک نفر را در هر روستا به عنوان نماینده خانه هلال روستا معرفی کنیم تا در آینده بازوی جمعیت هلال احمر باشند.

وی با اشاره به مسأله تاب آوری در حوادث، مؤثرترین واحد در هلال احمر را در زمان بلایای طبیعی خانه های هلال دانست و تصریح کرد: خانه های هلال باید داوطلب محور باشند و اعضاء بدون هیچ چشم داشتی در این رابطه گام بردارند.

حسینی افزود: هدف ما از ایجاد خانه های هلال این است که نتیجه مطلوبی از این خانه ها دریافت کنیم و این موضوع با تعامل و مشارکت بیشتر مردم در این حوزه قابل تحقق خواهد بود ضمن اینکه باید شرایطی فراهم آوریم که خانه های هلال دوچندان مورد استقبال روستاییان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد زمینه آموزش های امدادی در تمام روستاهای همدان

ضرورت ایجاد زمینه آموزش های امدادی در تمام روستاهای همدان