مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-12حوادث

میانگین رسیدن به محل حریق در رشت 4 دقیقه است


رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به انجام 3056 مورد عملیات در نیمه نخست امسال، گفت: در عملیات های محوله به این سازمان میانگین رسیدن به محل حوادث چهار دقیقه و 15 ثانیه محاسبه شده است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به انجام 3056 مورد عملیات در نیمه نخست امسال، گفت: در عملیات های محوله به این سازمان میانگین رسیدن به محل حوادث چهار دقیقه و 15 ثانیه محاسبه شده است.

شهرام مومنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در نیمه نخست امسال، اظهار کرد: این سازمان در 3056 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارائه خدمت کرده است.

وی افزود: در میان آتش سوزی ها، علفزار و ضایعات با 646 مورد و منزل مسکونی با 377 مورد و در میان حوادث، محبوس شدن در آسانسور با 424 مورد و در میان ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، بسته شدن درب بدون محبوس شدن با 271 مورد بیشترین تعداد را شامل می شوند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، با اشاره به اینکه در حریق های مسکونی 31 درصد آتش سوزی ها به علت اتصال در سیستم سیم کشی برق و وسایل برقی است، تصریح کرد: از مجموع حریق های مسکونی فقط 22 درصد و از مجموع حریق های تجاری فقط 41 درصد دارای بیمه آتش سوزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین رسیدن به محل حریق در رشت 4 دقیقه است

میانگین رسیدن به محل حریق در رشت 4 دقیقه است