مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-11سياسي

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خوزستان راه اندازی شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به منظور پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی خوزستان در استان راه اندازی شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به منظور پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی خوزستان در استان راه اندازی شد.

جهان شیر سراج الدین میرقائد مدیر امور اراضی خوزستان از برگزاری جلسه راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و به صورت حضوری با حضور رییس کل دادگستری، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان، مدیر امور اراضی و سایر دستگاه ها در محل دادگستری استان خبر داد.

دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: هدف از سامانه، پیشگیری از تخلفات و تعرض به اراضی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاد کشاورزی خوزستان، وی افزود: دستگاه های متولی در حفاظت و صیانت از اراضی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند که انتظار می رود با اجرایی شدن و فعالیت سامانه به بهترین نحو حفاظت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خوزستان راه اندازی شد

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خوزستان راه اندازی شد