مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-11پزشكي

اتاق عمل شماره سه سوختگی بیمارستان امیرالمومنین(ع) افتتاح شد


با حضور مشاور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اتاق عمل شماره سه سوختگی در مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین گفت: با تجهیز اتاق عمل شماره سه سوختگی بیمارستان امیرالمومنین(ع) با مشارکت شرکت ملی نفت ایران، این اتاق عمل وارد چرخه خدمت رسانی به بیماران شده است.

سید محمدمهدی اصلانی در آیین راه اندازی این اتاق عمل با اشاره به حضور اساتید با تجربه جراحی سوختگی و تعداد بالای مراجعان از استان های همجوار برای دریافت خدمات در این مرکز آموزشی درمانی، تجهیز و راه اندازی اتاق عمل شماره سه در این بیمارستان را گامی در راستای رضایت مراجعان عنوان کرد.

او در ادامه کاهش زمان انتظار مراجعان در نوبت های اتاق عمل را از دیگر نتایج این کار نیک برشمرد و افزود: تجهیز این اتاق عمل با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال انجام شده است.

علیرضا قربانعلی پور، مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) نیز در این آیین از مشارکت شرکت ملی نفت ایران برای تجهیز اتاق عمل که گامی در ارتقای کمّی و کیفی خدمت رسانی به بیماران است، تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق عمل شماره سه سوختگی بیمارستان امیرالمومنین(ع) افتتاح شد

اتاق عمل شماره سه سوختگی بیمارستان امیرالمومنین(ع) افتتاح شد