مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-25بين الملل

این دو طیف ضربه شست وزارت اطلاعات به داعشی ها را سانسور کردند


این گروهک تروریستی پیمانکاران آمریکا و اسراییل بودند و علیرغم نقشه های پیچیده و آموزش های فنی، در تور اطلاعات وزارت اطلاعات ایران افتادند.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* *** این دو طیف ضربه شست وزارت اطلاعات به داعشی ها را سانسور کردند روز گذشته وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای از خنثی سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28 تروریست خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده بود: انفجارهای مورد بحث با هدف شکستن اقتدار امنیتی و ارائه ی تصویری بی ثبات از کشور، ایجاد یأس و هراس در جامعه و تحریک به بلوا و اعتراض، دقیقاً برای مقطع سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه ریزی شده بودند.

  در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده بود: این عناصر، وابسته به گروهک جنایت پیشه ی داعش بوده و تعدادی از آنها سابقه ی همراهی با تکفیری ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را دارا می باشند.

به رغم داعشی بودن عوامل دستگیر شده، مدل طراحی این عملیات و الگوی رفتاری این تروریست ها، به مراتب فنی تر و پیچیده تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دو طیف ضربه شست وزارت اطلاعات به داعشی ها را سانسور کردند

این دو طیف ضربه شست وزارت اطلاعات به داعشی ها را سانسور کردند