مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-04سياسي

مدرسه جعفریه قدیمه، بزرگترین موقوفه قاینات


رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات گفت: بزرگترین موقوفه شهرستان قاین مدرسه جعفریه قدیمه است که بیش از 400 رقبه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاینات، حجت الاسلام علی رمضان پور، رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 715 موقوفه ثبتی و 2 هزار و 91 رقبه در شهرستان قاین وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: از این تعداد 96 موقوفه غیر تصرفی و مابقی تصرفی است و بزرگترین موقوفه شهرستان قاین مدرسه جعفریه قدیمه است که بیش از 400 رقبه دارد.

  حجت الاسلام رمضان پور با بیان اینکه بیش از 70 مکان زیارتی در سطح شهرستان وجود دارد، افزود: از این تعداد 13بقعه متبرکه و آرامگاه در شهرستان قاین و 2بقعه در خضری دشت بیاض تحت پوشش سازمان اوقاف است.

  رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین در خصوص طرح سند دار کردن موقوفات گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون حدود 690 سند اخذ شده که 90 سند از ابتدای امسال تاکنون دریافت شده است.

   حجت الاسلام رمضان پور در خصوص وقف های جدید طی سال جاری عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان قاین تنها 2 وقف جدید ثبت شد.

  رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاینات با بیان اینکه طی سال گذشته 13میلیارد اعتبار دولتی این اداره 100 در صد جذب شده است، گفت: طی یک سال گذشته در 13بقعه متبرکه 390میلیون تومان کمک های مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه جعفریه قدیمه، بزرگترین موقوفه قاینات

مدرسه جعفریه قدیمه، بزرگترین موقوفه قاینات