مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-10اجتماعي

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و آموزش وپرورش تهران تفاهم نامه همکاری منعقد کردند


به منظور اجرای مطلوب طرح پاد (پیشگیری استعمال دخانیات) در مدارس ، تفاهم نامه همکاری میان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در نشستی که امروز با حضور علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران و  محمدرضا مسجدی دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران تفاهم نامه همکاری میان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران منعقد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در این نشست، ضمن قدردانی از اقدامات جمعیت در راستای کنترل و مقابله با استعمال دخانیات، برای اجرای تفاهم نامه همکاری اعلام آمادگی کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش تهران در این نشست بیان کرد: با توجه به جامعه دانش آموزی یک میلیون و 300 هزارنفری شهر تهران، ظرفیت و آمادگی برای اجرای طرح پاد وجود دارد.

رییس هیأت مدیره جمعیت نیز با اشاره به تلاش های بی وقفه این موسسه مردم نهاد برای اجرای طرح پاد در مدارس، از مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران درخواست کرد در راستای تسریع اجرای این طرح ، همکاری لازم با جمعیت صورت پذیرد.

در ادامه دبیر کل جمعیت، نیز در توضیح تفاهم نامه همکاری گفت: موضوع این تفاهم نامه آموزش رایگان مدارس برای پیشگیری از استعمال دخانیات (ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و آموزش وپرورش تهران تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و آموزش وپرورش تهران تفاهم نامه همکاری منعقد کردند